Giriş Noktası Bulunamadı hatası ve çözümü.

Giriş Noktası Bulunamadı hatası ve çözümü.

Bilgisayarıma atılan formattan sonra yüklediğim bazı programlar ve oyunlarda “ …exe Giriş Noktası Bulunamadı” diye bir hata mesajı almaya başladım.  Bunun üstüne ufak bir araştırma yaptım ve sorunun regedit ayarlarından kaynaklı olduğunu öğrendim.

Programları açmaya çalıştığımda çıkan hata: Exception Processing Message c0000139 Parameters 184678 175328… şeklindeydi.

Kullandığım çözümse;

  1. Başlar>Çalıştır diyip regedit yazın,
  2. Açılan pencerede sol taraftaki bölümde sırasıyla:
    HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Windows tıklayarak ilerleyin,
  3. Daha sonra sağ taraftaki bölümde ErrorMode’ye çift tıklayıp açın. Değer verisi büyük ihtimal 0 (sıfır) gözükecektir onu 2 (iki) olarak değiştirin.

Bende işe yaradı. Umarım sizinde sorunuzu halleder.

Bazı bilgisayarlarda regedit yolu “HKEY_LOCAL_MACHINE\ SYSTEM\ControlSet001\Control\Windows” bu şekilde de olabilir.

 

134 Yorum

  1. beyler bende windos xp var bana ona gore versenız olurmu

  2. Mücahit diyor ki:

    Beyler Oyunun Os’una Baktım Yani —işletim sistemi windows vista imiş. boşuna uraşmayın xp ise pc uraşmayın bende yuklemesi 5 saat surdu boşuna urştım.

  3. kardeş denedim şimdide hata vermiyo oyunuda açmıyo off off

  4. hata vermiyor ama oyunda açılmıyor :D

  5. yaw kardeşim senin yaptığın sadece hatanın gelmemesini sağlıyo yoksa oyunda bi açılma felan yok bu çözüm deil sade hatayı göstermiyo o kadar. normalde oyun xp desteklemiyo deil aslında kayıt defterinde hata var ya orjinal alcan yada yapmassın ama bi arkadaşından orjinal al onun reg. dosyalarını kendine at anca böle sistemin sade xp olduğu için açmıyosa benim dedim yolla açarsın rahat oynarsın ama ram ekran kartı da yetmiyosa sen bu oyunu unut kardeşim.

  6. Ben gey deyilem .DD diyor ki:

    Ve aleykümselam Bütün arkadaslara mağdurlara diyorum :)))
    bu sadece ve sadece win 7 de çalısır xp olannlar sa sakın bunu yapmasın ben Super Meat Boy u bi XP bilgisyarımı bide win 7 ye yükledim ikisin de de bu ayarları yaptım w 7 de de bu ayarları yaptım ama sadece win 7 de çalıstı bu nu yapanlar aynkı yolu izleyerek gene 0 yapsın sakkın atılan yorumlarda yoğğğ dll erin hepsini sil fln diyolar.D DLLi lerin hepsini silersen mk bilgisiyar çöker

    EN İYİSİ XP LİLER BU İSE KALKISMASIN

  7. EnDangereosEmn diyor ki:

    Arkadaslar bir arkadasımız ismi >Help< C:Windows:system içindeki dllerin hepsini silin yazmış.Arkadasa birşey demiyorum ancak bilip etmeden millete yanlıs bilgi vermek iyi birsey degil. onun dediklerini yaparsanız bilgisayarınızın çökeceği ve formattan baska tedavisi olmayacağı malum :) dikkatli olalım böyle arkadaslarımız var kendilerini bilgisayardan anlıyorlar sanıyorlar.ayrıca ekleyeyim system içerisinde bilgisayarın en önemli dosyaları bulunmaktadıruzmanından bilgi almadıkça system vb yerlerle oynamayın arkadaslar dikkatli olun bilip bilmeden konu açmayın !!!!!!!

  8. BUNU DİNLEYEN BÜTÜN TEKNİK SERVİSİN ALLAH BİN BELASINI VERSİN DİYORUM.

  9. HAYIR ADAMLARIN BİLGİ SEVİYESİ (O) BİŞELER YAZMAYA ÇALIŞIYORLAR BU KONUDA UZMAN OLANLAR ANLATSIN

  10. hatada vermiyo oyunda açılmıyo bunedir yav

  11. Teşekkürler.

  12. abi benim oyun açılmıyo hatada vermiyo bu nedir böyle sitemi olur Allah aşkına düzgün bi şekilde nası çözecem yazın

  13. beyler Google’ye WİNDOWS SP3 indir yazın indirin 5 dakikada yüklenir ve pc’yi tekrar başlatın yükleme bittikten sonra açamıyacagınız hiçbirşey yok deneyin yardımcı olmuşumdur inşAllah 3 gündür uğraşıyorum kendim buldum :) kolay gelsin

  14. dediğini yaptım bu sefer tıkladığımda hiçbirşey olmuyo ne oyun açılıyor nede hata veriyor

  15. oyun hiç açılmıyor admin yardım ettt !

  16. arkadaşlar bilgisayarım xp 2004 yılında aldım oyunu açıyo yani sorun aramayın herşeyde eksik dosya varsa internetten indirin

  17. ya teşekkürler kardeşim işe yaradı adamsın

  18. Sonunda Max Payne 2 oynayabiliyorum
    TEŞEKKÜRLER…

  19. TEŞEKKÜRLER…
    Bende de bir haftadır her açılışta “IDMGrHlp.exe – Giriş noktası bulunamadı” hatası
    çıkıyordu…. Arkadaşın önerisini uygulayınca Sorun Çözüldü….

  20. aliveli diyor ki:

    süpersin. .

Yorum yap

E-posta hesabınız yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*


+ dokuz = 12

Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>